På fredag

 
Blir det att se denna film :)

De senaste dagarna

 
Har varit så himla härliga, har jobbat färdigt min tredje helg i rad, stor handlat, hämtat ut Isabellas födelsedagspresent från Kartell (som jag väntat på i drygt två månader..) Lekt på busfabriken och uträttat ärenden på banken. Efter vi var på banken hittade jag även en super söt filt till Isabella (som jag spanat på för ett tag sen över nätet men lyckades aldrig få hem den) kändes lite... som ödet faktiskt ;) Kan ju inte bli annat än glad när ngt hänger i en butik, som egentligen bara ska säljas över nätet.

Klick!

Fyndat jätte mycket på senaste i klädväg till Isabella, bland annat denna super fina klänning från How to kiss a frog.

Äntligen!

 
Idag flyttade denna superfina garderob in till Isabellas rum, samtidigt som den förra garderoben blev såld. :) SÅ skönt när man blir av med det ena och får in den andra :)
 
 

Instagram weekend



Gulliver

Har varit inne ett tag på att köpa ett par riktiga, ordentliga skor till Isabella. Kikade en del på Kavat, tycker priset är lite väl högt när små barns fötter växer ett par mm i månaden om jag ska vara helt ärlig. Men, så såg jag dessa, och de verkar minst lika bra som det mest kända barnmärket för barn inom skor.
 

 

Gulliver är ett barnskomärke med ett brett sortiment. Skorna är tillverkade i slitstarka material och passar bra för lek och aktivitet. De jobbar aktivt med att utveckla nya material och funktioner.
  • Lära-gå-skor för de minsta barnen, med en bekväm och stadig sula. Perfekt när barnet ska ta sina första steg.
  • Yttersula i gummi.
  • Material: läder. Läder är ett naturmaterial som är slitstarkt och formbart.
  • Yttermaterial delvis av mesh. Mesh är ett perforerat nät som släpper igenom luft. Används för att skorna ska kunna andas maximalt.

Finaste

 
Smyckes/smink förvaringen jag ägt :)

Preparing...

 
Jag hållt på att tänka, och tänka.. i flera dagar på det här med att jag vill plugga och komma in på högskolan till hösten. Och jag har goda chanser redan som det är, men vill ändå få lite mer så jag inte behöver gå och oroa mig för att jag inte ansträngt mig tillräckligt. Så, i eftermiddags bestämde jag mig för att komplettera ett ämne till, engelska C.
 
Wish me luck. :)

Fredag

Tiden har verkligen gått så fort förbi, till helgen står det bara jobb på schemat men det är lite skönt även om det är många timmar denna helgen, men pengar behövs ju alltid så jag ska inte klaga. :)
 
Igår var hela familjen på busfabriken för första gången med Tilda och Isaac. Var riktigt trevligt och ett ställe i min smak ;) Hela stället till de allra minsta var i olika färger på väggarna rosa, ljusblått, gult osv. Där fanns även godis utsmyckningar på väggarna,övrig dekoration och interör. Såsom karameller, klubbor och glass. Längtar lite själv tills vi ska besöka busfabriken nästa gång. :) Isabella var inte lika stort fan av stället som jag var och var mest på mig och Markus. Var nog för mycket buller och intryck för hennes del.
 
Senare på dagen träffade jag Emanuella en sväng och drog till Väla. Hur trevligt som helst, förutom att min rygg kändes rätt trött efter en hel dag med roliga aktiviteter tror jag.
 Isabella fick världens sötaste tyllkjol som hon sen sprang runt i här hemma och lekte i. :) Världens sötaste balleringa är hon!
 
Idag har jag hunnit med att handla, baka och laga middag. Känner mig redan helt färdig för denna dagen ;)
 

HPI Of Sweden

 
Är SÅ glad över min mössa som jag fick av min bästa vän idag, tusen tack igen! :)

Dreams

 

L´oreal Hydrafresh gel

Detta är min absolut bästa dag och nattcreme som jag har testat! Jag älskar den och perfekt att den går att ha både till dag och natt.
 

Hydrafresh Gel Cream Normal/ Combination Skin

 
Hydrafresh Gel Cream ger huden en optimal mängd fukt och värdefulla vitaminer och mineraler, för att ge huden ny energi och styrka. Din hud blir omedelbart uppfriskad och spänstig. Den blir ordentligt återfuktad från morgon till kväll och känns mjuk och fräsch. Hydrafresh Gel Cream har en behaglig fruktdoft och en lätt konsistens, som absorberas snabbt av huden och klibbar inte. Särskilt anpassad för normal och blandhy.
 
 

Loneliness


Om jag en dag ska gifta mig...

Så hade jag velat ha en likadan uppsättning som Jennifer Stano :)
 
 

Gott nytt år!

 
Så nu är det redan den andra januari!
 
Vi hade en underbar nyårsafton. vi tillbringade den hemma och åt musslor med vitlöksbröd, godis och glass. Drack lite vin när klockan slog 00.00 och visade Isabella lite fyrverkerier på balkongen. Hur mysigt som helst :)
 
Idag hade jag tänkt ringa till försäkringskassan, hur drygt som helst i vanlig ordning men idag var det otroligt nog lite värre då kön var överbelastad??? Så man fick återkomma. Jaha. jaja.
 
I januari börjar jag jobba varannan helg, ska bli skönt att tjäna in lite pengar i vanlig ordning. Sen får vi väl se om vi kan skola in vår lilla sessa på något bra dagis med.
 
Jag ser fram emot 2013, har ändrar lite tankebanor till vardagssaker egentligen. Jag vill jobba, plugga, spara och bara njuta mer av vardagen. När man är mitt i livet känns det som att det är så lätt att bara komma in i samma gamla tråkiga mönster. Men jag hoppas jag kan vara mer glad, avslappnad och fokuserad på vad som är viktigast i livet, min familj!