Mia 2 Clarisonic

Har haft denna ansiktrengörare ett tag, men inte testat den förrens nu i dagarna. Men jag måste säga att jag är mycket nöjd över den :) Ansiktet känns mycket renare och jag får ge det ett par veckor så får vi se om hyn har fått ngn mer förändring.
 
 

Moln

 
Älskar fortfarande moln motiv lika mycket som förr, så jag blev så glad när jag hittade dessa två plaggen till vår minsta :)
 

Bildregn!

Livet som tvåbarnsförälder tar ut sin rätt, därav den dåliga uppdateringen. Tiden räcker inte till just nu, men nu har jag iallafall fört över lite bilder hit.. mycket från förra helgen när vi passade på att utnyttja det fina vädret och åkte till Ängelholm.
 
 
 
 
 
 
 
 

När jag var liten

Köpte hem en fyll-i-bok till Alexander, Isabella har en likadan som är jätte bra att skriva ner allt som händer under barnets första år. Just nu ligger saker och ting som man vill spara genom åren lite överallt i lägenheten.. så känns bättre att även Alexander ska ha allt samlat i en bok. :)

Åkpåse

Hade tänkt att byta ut Isabellas gamla åkpåse mot en... "grabbigare" och har spanat på denna ett tag, redan innan vi visste om det blev en pojke eller inte men har inte blivit något köp då vi inte visste. Men nu fick vi en liten kille så nu blir det ett byte ändå :)
 

Redo för våren

 

Den 4/3 2014

 
Så kom vår älskade son!
 
Just nu sover alla tre av fyra familjemedlemmar så då passar givetvis jag på att skriva här en snabbis.
 
Han är alldeles perfekt, jag kan inte riktigt förstå att jag och Markus är tvåbarns-föräldrar riktigt än :) Men det börjar komma in och det känns underbart att han kom till oss till slut. <3
 
Han gör inte mycket ljud ifrån sig, lugn och snäll. Sover mycket och ibland är han vaken och ser sig lite omkring. :)
 
Nu har även våren börjat komma fram och vi har varit ute på hans första promenad i den nya vagnen;
 
 
Isabella invigde även ståbrädan och den verkar ju helt okej än så länge. :) Vi får se hur det går utan syskonvagn, denna vagnen från Brio som vi köpte förra året är robust och bra så jag vill egentligen inte heller "byta" den mot en annan.. Vi får se, snart ska ju Isabella skolas in på en ny förskola med ;)
 
 Även Isabellas stora Mimmi nalle anlände igår :)
 
 
 

Omlott bodies

 
 

Gucci sommaren 2014