CARLA FERRERI

Så fin väska i äkta koskinn.. dock är priset lite väl saftigt som ligger på 2499:- SÅ då var det ju perfekt att jag fyndade den, helt ny med 2000:- i rabatt. :D
 

AnnaBoye 123 Poster

 
 
 
 

Clouds

Fyndade denna förra veckan, blev så glad när jag såg att den kommit in i lager igen :) Var ju inte den lättaste att få tag på när de bara tar in 10 i taget.. :)
 
Idag sa vi upp vår lägenhet, så om ett par månader går flyttlasset till radhuset! Jag ser verkligen fram emot att bo där, med en trädgård och barnen varsitt rum.. och ett enormt vardagsrum med fint och mysigt kök samt vårt eget tvättrum :)
 
 
 

Ralph Lauren

 
 

POP

 
 
Kom över dessa fina idag till barnen. :)

Till de små

 

Mönstrad

 

Hatthylla

 
Nu när vi ska flytta om ett par månader, är det mycket som göras om och saker som ska inhandlas. Denna fina hatthylla fyndade vi för halva priset förra veckan och ska förmodligen målas om. :) Oavsett är den himla fin!
 
Även denna bänken ska vi ha i hallen. Dock kanske det ändras färg på tyget till beige eller något annat :)

Om jag en dag ska baka en tårta...

Vill jag att den ska se ut så här :)

Uggs

 
 

Stjärnor

 

Odd molly

 

Vi har köpt en bostadsrätt!

Här ska vi fyra bo ett par år framöver. :)

Till en sommar pojke

 

Isabella och Alexanders rum

 
Nu när barnen är små tyckte vi att barnen kan dela på ett större rum, jag har ju sedan innan tänkt på att inreda deras rum och dessa har jag haft ett tag i garderoben. :) Kommer bli så fint!