Syster P

Beställde faktiskt hem detta armband nyss, har sett andra som haft det på sig och det är så fint! 50% i rabatt med så det blev ett väldigt bra pris :) Iförrgår pyntade vi, igår jobbade jag extra och idag är det löning.. alla räkningarna är betalda och om mindre än 30 dagar är det julafton. :) Ska bli en mysig vinter
 
Kylen är fylld, bilen har full tank och imorgon ska jag äääntligen färga håret.. längtar så himla mycket efter det!
 
Bebisen sparkar för fullt i magen om kvällarna och nätterna just nu, himla mysigt och jag tänker ofta på vem som är där inne och hur Isabellas och bebisens första möte kommer att bli. Jag kommer säkert att gråta när jag ser dem två små syskonen tillsammans för första gången. :)
 
 


Nathalie wishes..

 
Väska med änglavingar 599:-
http://www.fannymichel.se/-vaska-med-anglavingar-och-dragkedjor--svart-p-1562-c-157.aspx
 
Dricksglas från Lagerhaus, 8 stycken 35 cl glas, då våra gamla dricksglass från Boda nova börjar sjunga på sista refrängen, plus att dessa är likadana som vi redan har i de större glasen redan här hemma därifrån. :)
 
mått: höjd 10,5 cm
Material: glas
artikelnummer: 43488675
 
 
Mysig velour hoodie från Cubus
 
Mjuga, fluffiga strumpor från Cubus/H&M.
 
 
Dessa två filmer.. :)
 
 
 
Kanske är lite töntigt att lägga upp ngn "önskelista" men jag glömmer jämnt när ngn frågar om vad jag skulle behöva/vilja ha till mig själv och detta ärnog ett par grejer jag hade velat ha hemma. Jag köper i regel ALLTID till Isabella först, sen om jag hittar ngt bra till Markus med men som sgt, Isabella kommer ju alltid först :) Sen glömms man själv mestadels bort eller, man blir nog lite snål mot sig själv när man väl blivit förälder.. har ju inte ens färgat håret på över ett halvår nu men det ska jag faktiskt unna mig på tisdag! Ska bli himla kul faktiskt ;)
 
 
 
 

20e november

Fyndade både julklappar, en tröja till mig själv (!) och pyjamas till både bebisen och Isabella idag för halva rea priset! Älskar när man kan köpa kläder utan att förlora pengar på det :)
 
 

Redan mitten av november

 
Ikväll har jag beställt hem dessa julkorten av vår lilla älskade Isabella!
 
Och vilken utmaning det var att få något bra kort på henne i år... ja, nästa år blir det säkert inte lättare att få henne till att vara still. ;) Men jag tyckte dessa blev jätte fina på henne med en fin text på baksidan från oss tre. :)
 
De flesta julklapparna har nu även blivit inhandlade vilket känns så skönt och roligt! Och i början av december ska vi julpynta och bara mysa i vinter
 
 
 

Rensning pågår

 
Känns som jag gör det oftare och oftare, men gud vad man samlar på sig saker och ting genom åren som bara ligger och tar upp onödig plats. Sen kan jag bara sortera nattetid... när vår lilla sessa sover, annars ska hon såklart hjälpa till :) vilket är en fin tanke men som hade tagit allt för lång tid.
 
Men nu börjar här ordna upp sig mer och mer och lite mer plats har vi istället fått till annat. Skönt!
 

Lampor

 
Har länge varit ute efter två snygga lampor till lägenheten, men inte hittat några som jag föreställt mig. Men idag ska jag ut och titta på dessa två underbaringar :) Lutar dock mer åt den första lampan tror jag.
 
 
 

Badleksaker

Från Disneys Hitta Nemo.
 

Glas

Under ett par veckor har jag rensat lite här hemma i vår lägenhet, och många glas ska bytas ut eller bara bort då de inte används så flitigt. Fick dessa glasen ovan av min mamma och de är så fina! Skulle vilja ha dem i den mindre varianten med då våra dricksglas har börjat gå sönder en efter en från Boda nova. Ska dock inte klaga, har ju haft dem nuvarande glasen i säkert 6 år :)

Julfint

 
 

Chaps By Ralph Lauren

 
Kom över denna sagolika klänning idag på Ebay, USA har verkligen så himla mycket fint och jag har egentligen en lång lista över saker och ting jag hade velat klicka hem därifrån som är billigare där.
 
Men denna klicka jag hem så nu får vi hoppas den hittar hit med bara. ;)
 

Hearts and stars