Tips

 
 
 
 

Black peplum coat


Inköpt, från Jerusalem av alla ställen! Slutsåld, såklart för en tid tillbaka... men den som söker, den finner brukar man väl säga. :) Tidlös!
 

New in

 
Även om vi brukar klä Isabella i lite.... finare typ av skor, så är dessa perfekta nu när hon ska börja leka i sandlådan och gå i små vattenpölar osv. :)
 

Lisbeth Dahl

 
Tusen tack för den försenade födelsedagspresenten min Fina vän, Hanna <3
 

Ett D!

 
Jaha, så var det ny jobbhelg. Kändes verkligen inte som det gått snart en vecka sen jag jobbade extra förra söndagen men,men. :) Kanske är det bara bra att tiden går fort emellanåt med!
 
Dessa dagar har bestått av att jag hade min examination i engelska c, och jag tyckte väl detta var det jobbigaste under hela kursen om jag ska vara ärlig. Jag har gått och fasat för att visa mig i webcam och dessutom prata engelska med någon jag aldrig har träffat. Det gick, mindre bra.. men i överlag har ju allt annat gått jätte bra och jag fick iallafall ett D. Och nu höjs mitt snitt lite till, med 0,5 i meritvärde om jag nu en dag vill söka in till den linjen jag har tänkt mig iallafall.
 
 
 
 
 
Därefter har jag jobbat, och umgåtts med min familj. :) Ett besök på Sofiero hann vi med, besökte även Tropikariet en andra gång med Isabella, hon tyckte inte det var särskilt intressant denna gången heller.. tyckte mest om att skvätta vatten i stort sätt. :) Och idag har hon varit ute med morfar och åkt cykel :)
 
Vi gick även på Familia, när jag fick nys om att sommar rean började i torsdes åkte jag först till Väla, hittade jätte mycket tröjor och byxor till Isabella i storlek 92 som är nästa klädstorlek som ska fyllas på i garderoben. Hittade, hör och häpna! Även en tröja och ett par träningsbyxor till mig själv + två mascaraor! allt för 50% på rean, plus mindre då det var tag 3 betala för 2 på ett ställe.. Inte illa. ;) Jag är så nöjd!
 
 
 
Klickade även hem massa annat vi kommer behöva till Isabella genom Nellys rea. + att jag hittade en rabattkod på 100:-. Ja, jag är smått galen när det kommer till reor då jag har kört rätt stort på det hela detta året. ;)
 
 
 

The Simpsons

Isabellas nya beroende är The Simpsons, hon sitter så fint och still och tittar på tv. Tur att pappa köpte en dvd spelare med usb minne så man kan se hur mycket Simpsons man vill, när man vill. :)
 
Annars har allting rullat på här hemma, jobbat och pluggat, nu är min engelska kurs nära sitt slut och om mindre än en vecka har jag min examination i engelska c. Är så glad att det löst sig fast jag jobbat hela maj månad och fast det kändes så mörkt att jag skulle klara den näst sista inlämningsuppgiften så fick jag VG och har nu fått det hela kursen igenom.
 
Fint väder är det idag också, så jag och Isabella får väl försöka gå ut en runda i eftermiddag och hitta på något, sen framåt kvällen får jag väl plugga det sista. :)
 
Morbror Johan har varit och hälsat på oss i förra veckan och körde tillbaka i söndes eftermiddag till Jönköping. Var jätte roligt att ha honom här! Synd bara att både jag och Markus jobbade en del så vi hann knappt träffa honom så mycket men får väl ta igen det en annan gång.