Firande av Louise

 
SÅ fort dessa dagarna har gått, i fredes var jag och jobbade en runda. Därefter umgicks jag med min familj, och min ena syster Malin med sällskap. :) Hur kul som helst!
 
Igår var det fullspäckat med roliga aktiviter, först var vi på Tropikariet och kollade på hajar, fiskar, apor, lemurer (min favorit) och fikade, Isabella tittade mycket och verkade faktiskt lite smått intresserad av alla varelser. Därefter åkte vi och köpte en videokamera, har tom. hunnit filma lite med den idag och börjar känna mig mer än nöjd med mitt köp. Vill ju dokumentera Isabellas uppväxt och titta tillbaka för bebis-tiden har verkligen gått fort förbi. Tänk... snart går hon och pratar väl med. ;)
 
 
 
På kvällen firade vi Louise lite i hennes lägenhet,därefter bowla vi. Det var verkligen roligt att få komma ut lite igen. :)
 
Kort och gott har denna helgen varit alldeles underbar! Snart kommer Markus syster Nina med familj. :)
 
 
 
Visst är den fin?
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback