December månad.. en intensiv månad

 
 
Lite kläder till bebisen i magen och vår älskade Isabella.
 
Ja, nu till jul är det verkligen många intensiva dagar, det sjuka är.. snart är det löning och jag LÄNGTAR efter januari lönen? :) Jag vet att det kommer bli en grym lön och jag vill bara ha den 25e januari nu nu nu!!!
 
Men visst, jag längtar även till nästa tisdag, då är det julafton och det ska bli himla mysigt och roligt att få vara med familjen och se Isabella få lite mer intryck av julafton. Detta året har hon även hunnit bli mycket mer intresserad av leksaker och jag har på känn att hon kommer bli väldigt glad över sina paket i år. :)
 
 
Magen blir större och större och snart går vi in i vecka 31. Tänk, om kanske 9 veckor får vi träffa den som ligger där inne och sparkar, boxas och vrider, vänder och har sig. :) Det är en längtan som inte går att jämföra med någonting annat. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback