Disneyland Paris

 
Satt och tänkte idag, att det har faktiskt gått över förväntat på just sparande både till mig själv och vår lilla Isabella. Nu ska här fortsättas sparas och nytt konto då det sattes upp i förra veckan så jag hoppas vi kan fortsätta i den takten vi gjort än så länge även i framtiden.
 
Jag hade verkligen även velat börja spara till framtida resor med som vi hade kunnat åka på med våra barn, så man kan komma ut lite och unna oss det. Så det är bara en massa sparande gäller. :)

 
Disneyland Paris med barnen hade varit så himla roligt! Dit har jag velat åka även innan vi fick Isabella, så det är nog det resemål jag först velat åka på om jag hade fått bestämma. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback