Busfabriken

 
Idag har vi varit i fullgång, åkte till busfabriken med mormor och morfar, därefter gick vi en stund på Väla och köpte hem tre stycken ballonger och lite annat till 1 års kalaset på lördag.
 
Isabella har precis lagt sig, imorgon väntar ett besök på bvc med vaccination och därefter ska jag besikta min bil. Man behöver väl knappt nämna att jag verkligen vill få igenom bilen på blankt papper efter att jag fick byta både kammrem och motor på den som tog rätt hårt på ekonomin...
 
Och nu borde jag verkligen plugga, vart tog min självdisciplin vägen? Jag ska nu lyssna på ett politiskt tal från antingen den amerikanska presidenten eller den engelska.. ah.. gud. förlåt men jag tycker det är SÅ HIMLA TRÅKIGT! Och det är svårt att både lyssna och koncentrera sig på något man tycker är så segt och ja, skit tråkigt. Men måste nog ta mig i kragen för att få det överstökat.. har massor kvar att göra och vill verkligen inte att det ska bli som sist då jag fick stressa mig igenom allt.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback