4 pass kvar..

Tills jag går av på föräldraledighet! Känns både skönt och lite tråkigt. Kommer ju sakna mina kollegor, the money.. och ja, den sociala biten. Men sen rätt som det är vet jag ju att jag är på det igen :)
 
Känner mig allmänt nöjd idag, bilen gick igenom besiktningen i måndes, satt in pengar och alla presenterna till Isabella är färdiga, auktioner har lagts ut, blivit betalda och påsar har slängts/skickats iväg = mer utrymme!
 
Det här med att rensa/sortera är så himla tråkigt.. men jag har blivit hårdare mot mig själv. Sånt som inte har användts på iallafall två år behåller jag inte osv mer. Bättre att få något för det än att slänga det om det går iallafall. :)
 
Nu ska jag strax iväg, försökte hålla lilla Isabella vaken från 08.00 till 13.30..men nej, hon somnade i soffan istället 12.45. Så nu sover hon gott iallafall. Sjukt att man kan älska någon så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Anneli *barntipsbloggen*

För en själv har nedräkningen börjat till när mammaledigheten snart är slut... Usch vad fort tiden går ibland ;)

2014-02-06 @ 14:06:36
URL: http://barntipsbloggen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback