Gravid foton 2014

 
Idag anlände våra gravid foton på bebisen i magen.. Blev super nöjd med bilderna och jag är så glad att jag faktiskt tog foton en andra gång. Man kan ju inte spola tillbaka tiden så bättre att ha förevigat detta tillfälle i livet än att inte ha gjort det. :)
 
Idag ahr jag även börjat packa bb-väskan. Eller ja, bebiskläderna och filtarna är där i.. mina saker å andra sidan är inte nerpackade.. ingen saft eller kex heller.. får nog inhandlas imorgon eller till helgen så man iallafall har med sig något att småäta. Det minns jag var guldvärt efter Isabella kom och jag var ensam med henne på BB. Då behövdes socker för att bli lite piggare emellanåt.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback