Skor

 
Fikade med Emanuella för ett par dagar sedan, och kånkade runt på mina "ugg"-liknande skor... medan Emanuella hade ett par fina, mer passande vår skor så tänkte jag för mig själv att jag måste ha ett par andra skor.. för detta vädret. Nu är det ju inte speciellt varmt ute, så ett par stövlar med inte någon klack, även i mocka (töjbart) är två prioriteringar jag har när det kommer till skor.. då jag har knölar som sticker ut är det svårt att hitta något som ser bra ut och även att jag är 1,70 cm lång vill jag inte heller gå runt i några 6 cm klackar heller. Så fann jag dessa iallafall. Perfekta! Nu håller jag bara tummarna att de passar som handen i handsken med :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback