Snart blir vår lilla Bella två år.

 
Jag kan inte förstå riktigt, att det snart har gått två år sedan hon kom till världen. Men jag tänker ganska ofta på hur fort tiden går.. så det gäller ju att ta tillvara på alla stunder tillsammans som man får. 
 
Jag kom över denna dockan för ett tag sen, genom en annan blogg. Och tänkte, gud vilken söt docka! En sån vill jag ha till Isabella! Så den kan hon få i födelsedagspresent.. men tänkte nog se om vi inte kan hitta på något mer. :)
 
Jag vill ju som sagt göra upp mer plats i hennes rum, göra det mysigt där och mer, plats för saker och ting. Snart åker ju hennes spjälsäng ut till vårt sovrum och Isabella ska sova i sin växasäng.. Hon är väldigt förtjust i sin spjälsäng fortfarande, den är ju hennes trygghet så jag vet inte hur det kommer att gå med den andra sängen eller hur hennes sovrutiner kommer att bli. :) Men, det blir säkert en fröjd det med, fler tidiga mornar skulle jag gissa på iallafall ;)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback