Vecka 36

Idag har varit en väldigt fullspäckad dag! Varit hos barnmorskan, allt såg jätte bra ut med lille bebisen och har sjunkt ner så hon/han inte kan vända sig mer iallafall. :) Så om två veckor är nog bebisen rätt långt ner när vi ska till barnmorskan igen. Ska bli så spännande! Jag undrar så vem som är där inne, idag fick jag känna bebisens häl och huvud. ;) Ganska otroligt ändå, att jag bär på någon. Magiskt!
 
Annars har jag fyndat presenter till Isabellas 2 års dag som är mindre än 1 månad nu. Bland annat klänningen ovan och ett set dock-kläder och två nallar. Allt på rea givetvis.. 70% och då har jag ändå tittat på dessa sakerna innan de reades ut. Jag har blivit helt tokig med det här med rea just nu får jag väl erkänna. Men, jag har även tagit tag i att rensa mer här hemma bland både mina och Isabellas saker och ting och fått sålt för en del pengar. Ikväll la jag nog ut 15 nya annonser som jag hoppas blir sålda! Då har jag ju egentligen inte "förlorat" något utan bytt... kan man tänka så? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback